5 elementz Qday 2012

info, sponsors- en vriendenactie.

29 FEBRUARI 2012, AMSTERDAM, NEDERLAND,
Samenvatting
Vorig jaar heeft 5 elementz een event georganiseerd op Koninginnedag. Mede door de samenwerking met 15 verschillende artiesten is dit event een groot succes geworden. Door dit grote succes, en omdat we het zo geweldig vonden, gaan we dit jaar weer zo'n geweldig event neerzetten. Hierbij kondigen we in samenwerking met "de Blauwe Hollander" de Qday 2012 editie aan.
Details
De Nieuwezijds Voorburgwal, volgens de gemeente de 'hoofdader' van de stad, laat 125.000 mensen voorbij lopen waardoor succes gegarandeerd is. Vandaar dat we de vergunning al binnen hebben en zijn begonnen met de planning.

Voor dit event zijn wij op zoek naar sponsors en vrienden, die ons event mede mogelijk willen maken.

Wat zijn de kosten en wat krijgt u ervoor terug?

Aan de gevel van ons pand komt een banner van ±3 meter breed en ±6 meter hoog te hangen. Op deze banner zullen alle namen van onze sponsors en vrienden komen. U kunt natuurlijk ook de verschillende pakketten met elkaar combineren, hier laten we u geheel vrij in.

De inhoud van de pakketten is als volgt:

Pakket 4
€500  0,40 m2 plek voor uw logo of bedrijfsuiting
Promo-uitingen via;
Pakket 3
€1000  0,75 m2 plek voor uw logo of bedrijfsuiting
  • Flyers en poster die instore worden verspreid
  • Flyers en poster die promoteams verspreiden door de hele stad, horecagelegenheden en coffeeshops
Pakket 2
€2000  1,50 m2 plek voor uw logo of bedrijfsuiting
  • Flyers en poster die instore worden verspreid
  • Op digitale televisie via HOHH TV -House of Hip Hop- TV 538 (populair onder de jongeren)
Pakket 1
€5000  3,00 m2 plek voor uw logo of bedrijfsuiting

• Flyers en poster die instore worden verspreid
  • Op alle foto's en ander beeldmateriaal van die dag zal UW naam staan
Bij afname van meerdere plekken of afwijkende maten, zullen wij een nieuwe kosten berekening voor jullie maken. Zie de foto in de bijlage voor een opmaak van onze banner.
Citaten
"Er was eens een lifestyle die heette HipHop. Die beïnvloedde mijn leven. Door veel invloed van buitenland en grote bedrijven is het best zwaar om te blijven definiëren wat HipHop nou wel of niet is, en daarom doe ik dit met 5-elementz." Jason van Loon
Over 5 Elementz

5-elementz bestaat nu 1 jaar. In het kort, sinds 2011 zijn wij de enige hip hop lifestyle store in Amsterdam, Nederland en zelfs Europa. Buiten het feit dat wij exclusieve merken en collecties verkopen van Black-Scale, BLDBTH, Soul Assassins, Casio G-Shock, Mitchell & Ness, Frank's Chop Shop, hebben wij nog iets unieks. Wij hebben een basement onder onze kledingwinkel waar exclusieve events (voor 90 toeschouwers) plaatsvinden. Live optredens van (internationale) artiesten , workshops, masterclasses, en meer. Achter onze winkelruimte hebben wij samen met productieteam Rare Villains een studio, waar (internationale) artiesten muziek maken en opnemen.